jakie są zalety i wady reklam wyświetlanych w kinie

jakie są zalety i wady reklam wyświetlanych w kinie - Filmy reklamowe

Niewiadomo dlaczego reklama w kinie nie kojarzy się ludziom zbyt dobrze. Prezentacje produktów, które przedłużają rozpoczęcie seansu potrafią nie jednego widza doprowadzić do szału. Ludzie, którzy oczekują na film są bardzo często wręcz sfrustrowani reklamami, które trwają blisko pół godziny. Widzowie odpowiadają na tę formę reklamy zazwyczaj bojkotowaniem danego kina, który puszcza tego rodzaju reklamy. Widzowie postanowili nawet przychodzić na seans 20 minut po zaplanowanym czasie tylko, dlatego żeby nie trafić na reklamy. Jednak zaletą reklam, które są wyświetlane w kinie niewątpliwie jest to, że korzystają one z bardzo dużego ekranu, oraz świetnego nagłośnienia. Jest to efekt, który jest pożądany szczególnie przy wyświetlaniu produktów składających się z wielu elementów.

Comments are closed.